Ben 18.haftadayım göbeğim çıkmaya başladı. Daha önce düşük olduğu için ara ara hamile değilim, bebeğe bişey oldu fark etmedim hissi geliyor. (Bi süredir hareketlerini hissediyorum o rahatlattı biraz.) Bol bol dinlenin, arkadaşlarınızla görüşün, sevdiğiniz aktiviteleri yapın. Geçiyor, inşallah sağlıkla gelir bebişlerimiz.