Ysn siz benim yazdıklarım arasında “riskli gebelik geçirenler evlerinde otursun doktora gitmesin ilaç da içmesin ne gerek var” gibi bir cümle gördünüz mü? hayır yani öyle bir şey okumuş gibi tepkiler vermişsiniz de. Üstelik yorumlarımda neyi kastettiğim gayet açık, gereksiz yere evhamlanıp bir ilacı içmedim bebeğim kesin engelli doğacak, 3 gündür doktora gitmedim kesin kalbi durdu gibi pimpiriklere karşı olduğumu belirttim. Emin’im siz de riski olmayan insanların bu tutumlarına sinirlenirsiniz yani. Evlat kaybettim demişsiniz, umarım o cennet kuşunuz olmuştur. Allah hiç kimseye yaşatmasın size de inşallah yavrunuzu kucaklamak nasip olsun. Riskleriniz varsa günde 20 tane de ilaç için, hergün de kontrole gidin beni ilgilendirmez, yorumum yanlış anlaşıldı sanırım