EmelBG bana da gece uyumadan önce iç dedi birkaç kez öyle yaptım ama sabahlarım hep istifra ile başladı dayanamadım bıraktım bugün tok içmeyi deneyim bende kan değerim 11 çıkmış biraz düşük demişti.
Aynen öyle canım burda hep okuyorum yabancı ülkelerde ultrason sayılı kontroller sayılı keyfine göre gidene bakmıyorlarmış bile valla çok hoşuma gitti keşke bizde de öyle uygulama olsa da bebeğimi özledim ultrasona giricem diyen gebeler son bulsalar. Sanki o ülkelerde yaşayanların çocukları hep zeka geriliği engelli falan doğuyorlar Almanya’da tanıdığım doktor her sıkıntıma önce bitkisel öneride buluyor geçmezse ilaç veriyor demişti bi bizimkiler bebeklerini çok düşünüyor muhteşem anneler onlarınki çöp zaten. Bu kadar abartmaya gerek yok diye düşünüyorum sakınan göze çöp Batar Allah ne takdir ettiyse onu yaşıyoruz