pamuksekerinannesi Selcannnn Gözün aydın cnm.. Küveze girmeleri çok normal.. Hiç üzme kendini.. Benim Doğum yaptığım zaman 40 haftalık doğan bebek bile alınmıştı küveze.. Bazen bu şekilde desteklere ihtiyaç olabiliyor.. Karnında gibi bakılacaklar orda hiç üzme kendini.. En azından görebiliyorsun öyle düşün.. bir an önce toparlanıp kucağına gelecek kuzucukların İnşallah 🙏
Selcannnn nohutlar valla canım kimse bana bisey demiyo ağrilarim cok bende yerimden oynayamiyorum dogumda gordugum kdariyla cok iyilerdi ikiside dogumhaneyi birbirine kattilar ağlamalariyla 😢🙏
nohutlar Selcannnn oyyyy maşalllahhh kuzucuklara🙏🏻 Bak gör çıkacaklar çabucak🤗 Yarına daha iyi olursun sen de inşallah şimdi daha yeni diye zor sanırım.benimde ilk olacak o yüzden hiç bilmiyorum ki Allah şifa versin inşallah sana da çabucak toparlan🙏🏻🙏🏻
Selcannnn nohutlar amin canim rabbim herkezin yardimcisi olsun toparlanmak biraz zaman aliyo ne yalan en azindan benim icin oyle oldu 🙏