Selcannnn Hemşire güzel sallamış canım😂😂 Ben 5.5 saat suni sancı yedim açılmam da olmadı bebekte kanala inmedi.. Gebelik zehirlenmem vardı tansiyonum da yükselmişti mecburen sezeryana aldılar.. Sorarım o hemşeriye acaba Sezeryan olmadı da leylekler mi getirdi ben uyurken bebeğimi 😂
Sen bakma her söylenene cnm.. Ama İnşallah vakitlice gelsin kuzun İnşallah 🙏