PasaninAnnesi MacideBaltacGlbahar onu da değilim 😭 cok sıcak hala esmiyo perdem kıpırdamıyo 38 haftalığım artik bebek yerine sığmıyo hareketleri canmi acıtıyo yatiyorum çatı ağrisı bi yandan 😭
MacideBaltacGlbahar PasaninAnnesi sizinki de zor 😕Ah işte analık 😔 neyse ki az bir süren kaldı.Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin🙏
MacideBaltacGlbahar Oznr ben de bilemedim.Gündüz en az bir kaşınma bile yok Yatağa girme vakti kaşınmayan noktam yok.35+3 ‘üm.. 31 haftamdan beri böyleyim.İnşallah sizlerde olmaz
MacideBaltacGlbahar bebegim123 bende ki kuru kaşıntı , ama kanatıyor çoğu zaman.Sendeki alerji gibi bir şey de olabilir , bi doktora görün bence 💁🏻♀️
Dyg34 MacideBaltacGlbahar 🙄 04,50 saat hala yatagın içinde oturuyorum inanılmaz bir baş agrısı 2 tane parol içtim nane yagı ile ov ov hiç birsey fayda etmiyoo 😒
MacideBaltacGlbahar Dyg34 Ben de geçenlerde olmuştum.Eczanelerde dolma kalem şeklinde Ağrı kesici oluyor.Sürürek kullanıyorsun.O biraz ferahlatıyor.Yoksa parolla geçecek iş değil.😕
GizemInci 21. hafta çok şükür. Gebelik ile gelen tüm kasık, bel, sırt, kalça ağrısı, mide yanması yanında soğuk algınlığı ile gelen boğaz ağrısı ve burun tıkanıklığı. Her şey maksimum düzeydenken de tabi ki uyuyamam. Saat olmuş 5:30 😔
Kubdenya Kaşıntı tekme uyuyamama.surekli tuvalet ihtiyaci😁 sabah işe gidicem bi de bel ağrısı. 29 hafta
Ayseayse5664 MacideBaltacGlbahar mide yanması çekenlerinde ekle bende buradayım çünkü son 19 nedir bu agrı anlamadım gitti😢