Damlacaa evet dediklerinin inan %95ini yapıyorum bende zaten yapmasam hiç başa çıkamıcam bi kere yazın yaptırmış keratin gerçekten güzel hafif olmuştu artık doğumdan sonra ozaman hemen gidip yaptırmam lazım iyice korktum ara makas tan memnun kalan olmamış hiç😂