sakın sakın sakın…. Saçım inanılmaz gürdür tokayi ikinciye zor çeviririm ama bundan bir sene önce ara makas atıldı saçım tülerdi garip oldu asla o eski sağlıklı haline gelmedi. Belkide yapan elden dolayıdır bilemiyorum. Bı daha tövbeler olsun attirmam ara makas , keratin bakımı yaptırdim tüy gibi hafif oldu saçlarım daha rahatım şu an ama ara makasa tövbeliyim..