Zorunlu sezeryan oldum. Hiç zorluğu yok. 1. Gün ayağa kalktım. Hani derler ya üşütürsen falan karnının hep orası agrir diye 1 sene oldu hiç öyle bir sorunum olmadı. Fazladan 25 kilo almama rağmen sezeryandan sonra 25 kiloyu da verdim. Saçma sapan pişman olunur yapma etme diyenlere bakma. Senin tercihin. Ve inan bana ben 10 saat sancı çektim . senin gibi asla birdaha dogurmayacagim dedim çok şükür ki sezeryan oldum. Pskolojim bozulmuştu. En iyisini yapiyorsun bidaha o anları yaşayarak kendine iskence etme 😊