Burcu0707 Hiç de yanlış yönlendiğimi düşünmüyorum. Dezavantajlarını sayacak olursak, anne daha uzun süre hastanede kalmak zorunda kalıyor ve daha zor toparlanıyor sonrasında , sütü hemen gelmeyebiliyor (istisnalar vardır), anne ile bebeğin iletişimi normal doğuma göre daha zor gelişebiliyor, enfeksiyon ve kanama benzeri komplikasyonlar haliyle daha fazladır cerrahi bir işlem olduğu için, normal doğan bebeklere oranla sezeryan bebeklerinin solunum sıkıntısı çekme ihtimali yüksek, sezeryan sonrasında olacak doğumların normal olma ihtimali düşüktür. Gibi gibi gibi… belki sayamadığım nicesi. Sen sezeryan doğurdun hiçbi olumsuzluğunu görmedin diye sezeryan çok iyi değildir, veya normal doğuranlar sıkıntı yaşamadı diye normal doğuranlar da çok iyi değildir. Sadece normal doğum sezeryandan çok daha avantajlıdır.(sezeryandan memnun olan acısı minimum olan istisnalar vardır)