Ben 6. Haftamdayım. Öğreneli 2 hafta oldu bebeğimi. Kan tahlil sonucumu beklerken son sigaramı içtim. Sonrasında gizli gizli 1-2 kaçamak yaptım ama vicdanım çok rahatsız etti ya bir şey olursa bu yüzden düşerse filan diye. O yüzden şimdi içmemek için direniyorum. Ama canım çok istiyor. Yanımda içenlerin dumanını çekiyorum derin derin farkettirmeden😀