Bende etrafımdaki hamilelere hep kızıyodum hiç mi çocuğunuzu düşünmüyosunuz ben hamile kalsam hemen bırakırım diye ama öyle olmuyomuş. Doğumuma bir hafta kaldı asla bırakamadım. Çok şükür şimdiye kadar bebeğin bütün gelişimide normal. İnşallah sağlıkla alalım kucağımıza bebeklerimizi :)