Bende 30.haftayi gormeyi umid ediyordum hep (rahim kisaligi sorunu oldugu icin). Su anda 29+2 haftaligim. Cok sukur insallah 38.haftayi da goruruz 🙏🏻 Sezeryan olacagim icin ben de tahmini 8 hafta kaldigini dusunuyorum. Ayni sekilde cok agirlastim. Cok uykum geliyor, asiri halsizim ve sicaklardan bunaldim…