Hayirli geceler kizlar,29+6′nın son saatlerinden hepinize selamlar,cok sukur oyle boyle 30. Haftaya eristik artik iyice agirlastigimi hissediyorum sicaklarinda bastirmasiyla halsizligim hat safhada bir yandanda heyecan icerisindeyim sezeryan olacagim icin tahmini son 8 haftamiz kaldi bebisin hastane cantasi hazir bir iki ufak ekleme olucak sadece kendiminkini henuz hazirlamadım, ağustos sonu onuda aradan cikartmayi umud ediyorum sizde durumlar nasil kontroller ne sıklıkta oluyor buyrun sohbete