ZeyooZ Deniz34 sadece nenlendirici sürmekle olmuyor. Yıkanırken kullandığınız ürünler de önemli mesela sabun asla kullanmayın. Bende de vardı çok araştırdım eczaneden ra roche possayin bi ürünü var yıkama jeli onu kullanıyorum çok şükür geçti
Kris Melinoee inşallah benide çok kuruyordu ve kepek gibi dökülüyordu hem kaşınıyordu artık kaşlarım bile dökülmeye başlamıştı yüzümü yıkandıktan sonra bolca sürdüm her gün hemen geçti
Melinoee Kris Aynen benimde öyle en kısa zamanda temin edeceğim inşallah işe yarar 🙏🏻🙏🏻 Çok teşekkür ediyorum tekrardan 🤗