Deniz34 ben şu an 32+2 deyim hamileliğimin ilk zamanlarında karın yeni büyümeye başladığında olmuştu bende bebek yağı kullandım fayda etmedi dr uma sordum bana bir yağ önerdi ama pahalı olduğu için almadım eczacı bayan bio oil al fiyatı uygun dedi onu kullanıyorum sürekli. Birde bol bol su içiyorum eğer içmezsem vücut susuz kalıyor o da cildi kurutuyor. Bir Dr unuza sorun bence...