Benimde bebeğimin kilosu 2 hafta geriden geliyor. Kimseyede söylemiyorum. Her kafadan bir ses çünkü. Bu kilo sorunu çok sıkmaya başladı artık. Ne bu bebekler tek eldenmi çıkıyor anlamıyorum ya kimi minyon olur kimi tombiş olur. Hamileyken karnın büyük/küçük derler doğurursun hiç doğurmamış gibisin karnın duruyor yada çok zayıfsın sütün olmaz derler bu laflar hiiiç bitmez..