Bu_busra Ben 53 kg hamile kaldım şuan 31+1 haftalık gebeyim 64 kg ve bebeğim 1,400 gr herkes bebek zayıf galiba karnın hiç yok diyorlar karnımda ne büyük ne küçük bebeği anca 2. Kg doğurursun diyorlar sizce öyle mi?
Fatma-onal Bu_busra ne alakası var ya ağzı olan konuşuyor benimde karnım hiç yok 33 haftalık hamileyim 2254 gram bebişim ama karnımı gören 5 aylık sanıyor 57 ile hamile kaldım kusunca baya zayıfladım şimdi 65 kiloyum 5 haftadır da hiç kilo almadım boşver hiç kafana takma
minigiminannesi03 Bu_busra tecrübeli anneler daha iyi bilir ama bence bu haftada sonra kilo alır bebeğiniz
aysucbk Bu_busra bebeğin sağlıklı olduğu sürece kilo sorun değil boşver kim ne derse desin. Son zamanlarda her hafta 250 gr alıyordu bizimkisi. Hiç belli olmaz sıkma canını
tuba-berfin Bu_busra ablam o haftada erkenn doğum yapmıştı 1500 du bebek doktor da haftasına göre normal demişti kimsenin lafına bakmayın bence
sudeyl16 Ben çok kiloluyum kiloluda hamile kaldım 34+2 2344 gram bebeğim 4-5 gün geride kilosu annenin kilosuyla hiçbir alakası yok yani
TeoMom Bu_busra Hiç belli olmaz canım bebeklerin farklı aylarda haftalarda büyüme atakları oluyor seninki 32den sonra belki bu atağı yapacak önünde daha kaç hafta var bebeğin asıl kilosunu aldığın haftalara geldin hiç dışarıyı dinleyip moralini bozma doktorun ne diyor ona bak
Bu_busra Herkes kendince doktor oluyor işte. Kilo takıntım yok ama ister istemez insanların yorumları kafamda acaba mı diyor sağlıklı sıhhatli olsun tek isteğim o. ☺️🙏🏻🥹
Gmzbiri Bu_busra doktor sağlıklı diyosa hiç kimseyi takmayın bence. Ağzı olan konuşuyo. Çok kilolu çok sağlıklıdır diye bir şey yok sonuçta
citlemeyegeldik Bu_busra bebeğin duruşundada ultrasonda düşük çıkabiliyor doğuma girmeden 2760 görünen bebeğim 3040 doğdu 38+2 de diğer bebeğimde 37+5de 3720 görünüyordu 3420 doğdu eğer detaylı ultrasonda herhangi bir sıkıntı çıkmadıysa sorun olmuyor canım için rahat olsun
busey_42 Bu_busra 31+5 de 1440 grmdi benim 36+5 de 2 kilo 40 grmdi salı kontrol var bakalım inşallah almıştır minyon olacak demişti zayıf benimkide ne yaptıysam kilo almadı sağlıklı olsun gerisi önemli değil takma canım
KiymetUzr Bu_busra 8 kilo aldım o da ben değil bebek İç kabım geniş Gayetde kilosu iyi yerinde Sen herkese bak He de geç 😁
Gelmsim Bu_busra canım haftasına göre sınırın biraz altında gibi ama çok değil bundan sonra daha çok alacak sen muz ve kaşarı çok tüket onlar direk bebeğe gidiyor ayrıca çerez ye çiğ olsun kavrulmuş değil hemen toparlar merak etme benim ilk kızımda doktor bana çok.kizmisti zayıf diye dediklerimi yedim hemen toparlandı üç kilo doğdu 36+4 de sıkınti yapma
Gfs Bu_busra bnde 30+2 haftalık hamileyim daha yeni doktor kontrolümden geldim bebeğimin kilosu 1400 gr dedi doktor özellikle sordum kilosu nasıl diye doktorum gayet iyi Bi sıkıntı yok hatasıyla uyumlu dedi bnce sennki de normal boşuna moralini bozma 🙂
Gfs Bu_busra 😀emin ol kilolu olncada nasıl doğuracaksın çok kilolu çocuk dikişin çok olur vs gibi cümlelerle yine moral bozarlar oyüzden boşver bnce herkesi doktorunun ne dediği önemli
-_Esra_- Bu_busra Doğunca yağlı güreş müsabakalarına mi katılacak ne olacak Kilo Allah’ım yarabbim. Takma hiç kafana.