Hlal 1erkekkannesiiii dogumdan iki ay sonra dedi dojtorumz dogar dogmaz yapmiyolar sariligi atlatmis olmasi lazm ve bi kac ay gecmesi lazmms
1erkekkannesiiii Hlal hastaneden çıkmadan yapanlar bile olmuş iyice kafam karıştı bebekten bebeğe degısıyo belki de 😟 bakalım
Obirgebe 1erkekkannesiiii Ya 7 günlükken ya 7 yaşında uygun olan sanırım 😊 ben bebişimde herhangi bi sıkıntı olmazsa 7 günlükken yaptırmayı düşünüyorum. Hem daha çabuk iyileşir hem birşey anlamadan olur biter
yeknu Ceydaturan ben doktora sorduğumda göbek bağını beklemek daha iyi demişti emin misiniz bende erken haptırnak istiyorum be sorduğum 3 doktor da ilk bi hafta on gün yaptırma dedi