1erkekkannesiiii Yenidoğan erkek bebek en erken ne zaman sünnet edilir? Tecrübeleri olan yazabilir mi annelerim
Biroglanannesiii 1erkekkannesiiii Doğar doğmaz yapıyorlar benim yaşadığım yer de Türkiye de yapıyorlar mı bilmiyorum ama en mantıklısı doğduğu zaman yaptırmak
1erkekkannesiiii Biroglanannesiii ben de düşünüyorum ama doktora sormadım henüz bilgi alayım sizden dedim
1erkekkannesiiii Ceydaturan aynen öyle bende erken olmasından yanayım kendini bilince çocuk ıcın travma oluyor 🥲
yeknu Ceydaturan ben doktora sorduğumda göbek bağını beklemek daha iyi demişti emin misiniz bende erken haptırnak istiyorum be sorduğum 3 doktor da ilk bi hafta on gün yaptırma dedi
Cemreninannesiii 1erkekkannesiiii ben hemen yaptıramadım yoğun bakım süreci olduğundan fakat 40ı çıkınca yaptırdım hiç hissetmedi bile bir haftada iyileşti bu sürede ağrısı sızısı olmadı
Pelinakcn 1erkekkannesiiii tam olarak ne kadar sürede iyileşti hatırlamıyorum 4 sene geçti çünkü ama çok rahat etmişlerdi bakım konusunda, bebek sürekli uyuduğu için vurma, çarpma durumu olmuyor
Biroglanannesiii 1erkekkannesiiii En rahatı yeni doğduğu zaman olması canım iyileşme süreci daha hızlı oluyor ve ilerleyen yaşlar da olması çocuk psikolojisi açısından iyi olmuyor
minik_koala_ve_annesi 1erkekkannesiiii istediginiz zaman canim onu cocuk doktoruna danismak daha iyi bende ettirecegim 40 i cikmadan annem yanimdayken annemlede paylastim bebek bir kendini toplasin sarilik vs olmazsa yaptiririz nasil olacak durumuna gore yaptiririz dedi
1erkekkannesiiii minik_koala_ve_annesi sünnet olduktan sonra sarılık olsa kötü mü oluyormuş ay insallah olmaz öyle şeyler de siz de atlatırsınız 😞 onu hiç düşünmedim ben
minik_koala_ve_annesi 1erkekkannesiiii yok canim dogduktan sonra sarilik oluyor ya annem her ihtimale karsi bebek kendini toplasinda oyle yaptiralim diyor
1erkekkannesiiii Biroglanannesiii bende öyle düşünüyorum ama kaç gün sonra yaparlar acaba onu bilemedim şimdi doktora sorsam doğur da öyle gel dicek😅😅
Biroglanannesiii 1erkekkannesiiii Yok canım doktora sorsan en detaylı bilgiyi verir merak etme ama sanırsam doğar doğmaz yapılıyor orada da kuzenime sordum şimdi doğduğu gün yaptılar dedi İzmir de o 😂😂
1erkekkannesiiii Biroglanannesiii ay maşallah ınsallah bizde öyle yaparız erkenden olsun da ilerde cok cok zor oluyor 🥹