seyma9188 ocak ortası bizimki de, ve diyarbakırda yaşıyorum yani çok soğuk olacak hava, yavrum ben nereye doğdum diyecek 🥲 bizimkinin %80 belli cinsiyet o yüzden rahatım biraz ama 5li takımlarla yetineceğimi sanmıyorum. E bebekte hiç bişey bulamadım ben yenidoğan olarak falan belki mevsim yaz olduğu içindir