susamsmom snow_angel Evet silik çizgi var bence canım. Genelde kaset testte erken çıkmaz diyorlar ama. İstersen bir de erken gebelik testiyle dene. Onlar daha hassas ya. Ama bence var inşallah öyledir canım 🙏🏼🥰🥰
snow_angel Busegul01 bunu ilk idrarla yapmamıştım canım. Yarın sabah ilk idrarla deneyeceğim. 23 haftalık bir kaybım var. Allahım inşallah yerini doldurur sağlıkla bir evlat sahibi olmayı nasip eder 🙏
Busegul01 snow_angel İnşAllah canım İnşAllah bende 9 haftalık kaybettim kalbi durdu geçen hafta alındı 😔 Rabbim yeniden sevindirsin bizleri sağlıkla gelsin bebeğin İnşAllah Amiiin 🤲❣️
DenizinAnnesiiiii snow_angel daha çok erken canım en azından adet günü tekrar test yap inşallah istediğin gibi olur 💕
snow_angel DenizinAnnesiiiii hiçbir sebep bulunamadı malesef. Kalbi durduğu için ölü doğum yaptım canım. Sonrasında tüm testlerimi yaptırdım. Bir sebep bulunmadı. Allah’ın takdiri böyleymiş diye kabullendim.
snow_angel Şimdi kan testi sonucum 26 çıktı. İnşallah sağlıkla ilerler. Daha adet günüme zaman olduğu için düzenli kan verip bakacağım kızlar 🙏
susamsmom snow_angel Değer gayet normal canım benim de adetten önceydi 24 çıkmıştı. Seninki de inşallah düzenli bir şekilde artar haber ver bize de 🥰🥰🥰🥰
nazozcn susamsmom benim adetime 2 gün kala 177 çıktı normal mi acaba yoksa çok mu fazla fazla olmasının da bir zararı var mı acaba
Mebus snow_angel rabbim kucağına almayı nasip etsin canım nasıl anladın hamile olduğunu test yaptın bi belirtin var mıydı? Benimde adetime az kaldı ara ara kasıklarım ağrıyo sadece ama hiç birşey hissetmiyorum
susamsmom nazozcn Normal bence bazılarında öyle çıkıyor 2 gün kalmış zaten adet gününde bazen oynama da oluyor ya öne atabiliyor. Bir de yüksek çıkanlarda ikiz gebelik olabileceğini duymuştum.🥰
snow_angel Mebus canım bu ay anormal bir kasık ağrısı yaşadım. Bir de göğüslerimde hassasiyet çok oldu. Yumurtlama zamanı akıntım oldu sonrasında olmadı. O nedenle pek ihtimal vermiyordum. İnşallah hepimize nasip eder Allahım 🙏