Eymenikoo
Demir eksikliği olan biriyim hamileliğimin başlarında değerim 9 du sonra ferro sanol verdi biraz içtim kabız yaptı bıraktım.Sonra maltofer verdi o daha beter çıktı şişkinlik kabızlık vs yine bıraktım. Sonra damar yoluyla demir alımı yaptılar değerim şimdi 13 çok şükür. Ama halsizlik yorgunluk hala geçmiyor 😌