bir_pasa_annesi Ayse3878 ilk gebelikte bende de oluşmuştu dokotrum sezaryen yaparken aldı çünkü tekrar ameliyat olma durumun oluyormuş şimdi hamileyim bakalım bunda da olacak mı
OzgeSyr_ Sezeryandan cktm myomumda alındı cok buyuktu şoka grdm gorunce 2 saat fln oldu suan hissiyatm tam gelmedi sızı var gibi
As7 OzgeSyr_ ay ben de sizi merak ediyordum.gözünüz Aydın , cok geçmiş olsun kurtuldunuz. Kanama cok olmus mu myomdan dolayı , bebisin çıkmasından sonra ne kadar sürdü Ameliyat
OzgeSyr_ As7 45 dk 1 saat kdr kaldım amelıyathanede cok buyuktu myom gordum ınanamadım bebeğimin kafası kadar resmen bebegin gelişmesini de engelledi 2180 dogdu yavrum suan iyi dedi doktor sıkıntı olmadı ama bakalm sureç nasıl olacak
As7 Ayse3878 hastaneden hastaneye değişiyor bence sezeryanda myom alınınca fiyatı doktor belirliyor ben öyle anladım.
bir_pasa_annesi Ayse3878 aynen cnm dokotrum dedi ama almamış olsaydım tekrar ameliyat olmak zorunda kalacaktin dedi
OzgeSyr_ Doktor yıne tekrarlayablr dedi myom ıcın ama malesef alınması da gerekıyor belli bi boyuttan snra sezeryandan sonra da mecbur aldırcaksınız skntı gercekten
Ayse3878 OzgeSyr_ inşallah hiç bir şey olmaz tekrarlamaz Allahin izniyle çok şükür sağ salim kucağıniza aldınız darısı bize inşallah 😍
As7 Ayse3878 OzgeSyr_ İnsallah hemen ağrısız sızısız atlatırsınız bu süreci.bebeğiniz de hayırlı olsun. Darısı bizim basımıza 🤲🏻😇
Ayse3878 bir_pasa_annesi ya öyledir inşallah bende bulurum anlayışli bi doktor hiç sıkıntı oldu miyom bana 🙄