Ayse3878 OzgeSyr_ sezaryandan farklı olarak miyom ameliyati için para istediler mi. Peki. Bana miyom ameliyati için 10 bin dediler
OzgeSyr_ Ayse3878 soyle oldu aslında myomu aldırmak ıcın zaten amelıyat olacaksın normal doğum dusunme o yuzden nasılsa kesi olacak sezeryan esnasında alalım dedi bende zaten tek seferde kurtulmak ıstıyldum normalde sadece dogum prası 5bucuk flndı 8 bin ödeme yaptık sezeryan + myomektomi cok demişler size ya
Denizovski Ayse3878 Gebelikte rahim aşırı kanlandığı için doktorum miyomların alınmadığını söyledi bana. Kesi yapılan yere yakın miyom varsa alıyoruz onun dışında anneyi riske atmıyoruz dedi. Doktorunuzla konuşun mutlaka. Bu arada miyom konusunda uzman Doç.Dr. Gökhan Boyraz hocayı instagramdan takip edebilirsiniz. Rahim koruyarak miyom ameliyatı yapıyor. Kesinlikle rahim aldırmayın.
Ayse3878 Denizovski hemen takip edicem teşekkür ederim 🤗yok rahim aldırmayı dsnmyrm 24 yasindym ilk gebelik
OzgeSyr_ Ayse3878 cok istemişler benm benm kocaman birde 11-12 cm baya buyuk konyadayım doç.dr. Mustafa başaran gttgım doktor da klinik, belki doktorun iyi niyetinden olabilir cnku bana dediği bu tek basına ayrı bı operasyon myomektomi sen bunu dogumdan sonra ayrıca yaptırsan bi sezeryan ucreti alacaklar senden dedi bende zaten tek seferde olsun istiyodum hep yarın olucam bakalm nolcak🙈
As7 Bnde 10 cm myom var, doktor sezeryan da alabilirsem duruma gore alicam dedi.kanama riski ne karsi da kan takviyesiyle doguma giricek. Rahim duvarin da benimki. Bi kere de kurtulmak istiyorum sonra tekrar ameliyata girmekrense .
Ayse3878 As7 bende çok kararsız kaldım birde fiyat baya pahalı geldi bana 😑doğum +miyom 20 bin dediler size ne dediler acaba
Havva34 Ayse3878 bizde iki hafta önce kayınvalidem de miyom olduğunu tesadüfen öğrendik miyom aslında kötü bişey seni endişelendirmek istemem ama miyom vücuttaki kan ile besleniyor kayınvalidem her regli olduğumda çocuk gibi parçalar pijtilar düşürdüğünü söylüyordu geçen hafta hastaneye gittiğimizde vücutta kanının kalmadığını belirttiler kansızlık 5 çıkmışti hemen o gün iki ünite kan nakli yaptılar bana kalırsa ertelenecek birşey degil