ParildayanYildiz Kızlar gebelikte üzüm yemek zararlı diyenler var internette araştırdım bazı yerlerde ilk 3 ay zararlı bazı yerlerde çok yararlı yaziyo bana da ilginç geldi şuan 10 haftalık hamileyim canım da istiyor napsam bilemedim bilgisi olan var mı?
ParildayanYildiz umyahsen bende çok şaşırdım googlede biraz araştırdım ama emin olamayıp burda sormak istedim canım
4cocukannesi umyahsen bazi meyveler kan sulandırıcı etki yapabilir bu nedenle doktorlar önermiyor kiraz dut gibi meyveler özellikle tehlikeli porsiyon geçmemek dikkat etmek gerekiyor
umyahsen 4cocukannesi ayy ben bu aralar çok yiyorum ama inşallah birşey olmaz bilmiyordum ben. 19+6ım sıkıntı olur mu acaba ya
Ormanmeyveli ParildayanYildiz Gayette güzel yenir. Ama şeker oranı fazla dikkat edin bir küçük salkım yiyebilirsiniz
ozumunannesi Gebelikte zararlı mı değil mi bilmiyorum ilk kez duydum ama çok iyi yıkanması gerekir kesinlikle. Üzüm gibi küçük tanecikli meyvelerde zirai ilaç kalıntısı aralarında çok fazla kalıyor. O yüzden yıkarken ekstra dikkat edilmeli