Haticebrck21 Pembebulutt 🤣🤣🤣galiba oyleyim şuan zor nefes alıyorum 2 aydır en çok yediğim gün bugün normalde hep domates salatalik veya meyve oluyordu çok şükür bugün yedim
cansualisa Pembebulutt turşu Mısır yoğurt mayonez dereotu ton balık az tuz ben koymuyorum turşu tuzlu😀😀😀 mis bol vitaminli yanında pilav vardı nohutlu yettti sukür
bukett1 Haticebrck21 yaa keşke yazmasaydım şuan bi pişmanlık geldi. Elimde olsa da ikram edebilsem. 🥺