Aminenin_annesi Sarahh türk olmakla değil aslında kişinin kendisiyle alakalı ben de genelde 2 cesit yemek yaparım ortaya ya turşu ya salata ya yoğurt cikaririm . bugün mesela esimin arkadaşı geleceği icin çorba pilav fırında et yemeği ortaya salata seklinde düşünüyorum bir de içecek bence yeterli cay yanina da kek yaptım. fazlası hem israf oluyor hem boşa uğraş 😊
Sarahh Aminenin_annesi ben tüm türklerin hergün çeşit çeşit yemek yaptığını düşünüyordum çünki yemek postlarında öyle görüyorum
Sarahh Imaram3 burdada var aslında çorba yaptımı yanınada kuru yemek yapanlar ama çok az var . Siz mesela her yemeğin yanına pilav tüketiyorsunuz ama biz misafirlerimize pilav yaparız ve pilav çeşidimizde çok fazla var ve farklı tarzda pişiriyoruz siz kavurup pişiriyosunuz galiba
Pijamaskeliler Pembebulutt yayla çorbası +dolma biber bitti daha fazla yapamıyorum belim ağrıyor sırtım agrio daha şimdiden 13 haftaya girdim 🤭
Tugcebanu Ispanak yapıp yoğurtla götüreceğim serin serin 🤓 yanına da bi çorba yaparım belki de yapmam belli olmaz 🤰😅
Pembebulutt Nurcantas65 kolay gelsin canım ☺️ eşine deseydin dışarıdan söyleseydi hiç yormasaydın kendini 🙈
Haticebrck21 Pembebulutt bukett1 ahhh kalbim senin yemeklerde kaldı birer tabak da bana yolla 🤗 ELLERİNE SAĞLIK AFİYET olsun