Deletedmom52620 4cocukannesi sağsalim alırsın inşallah bebeğini kucağına 🥰 doğumdan sonra bende takıntı yoktu da aşırı kilo almışım bende artık diyorum doğumdan sonra veririm
Tueaksy Htc3866 var karnım baya büyüdü bebeğin kilosuda haftasıyla uyumlu doktorum kilo almaman sorun değil dedi hatta daha iyi dedi .
Htc3866 Tueaksy bende bu durumu merak ediyordum canım iki kilo aldım 15. Haftadayim lakin beş altı kilo almış gibi göbek çıktı
Canpolat Deletedmom52620 işte abur cubur hiç yemiyorum ben 😀 yani hayatım boyunca çocukluktan beri abur cuburum yoktur onun yerine kuruyemiş yerim kuru incir kuru üzüm kuru kayısı o şekilde çay yanında tatlı olarak baklava da yedim gebelikte kısıtlamadım 😀 kuruyemiş fındık ceviz bu şekilde 😀 çayı da çok içeriz 🙈😀 dondurma falan da yerim Yani 😀 9.aya giriyorum bir kez doritos yemişimdir pek sevmediğim için canım da çekmiyor 😀
[silindi] Deletedmom52620 benim ailemde var hemen çıktı ztn bende dikkat etmiyordum ztn ne yalan söylim şimdi arada kaçamak yapıyorz dediğim gibi kızım istemese ben yememde işte😅😅😅sende bi yaptır en azından için rahat olsun 😘
Tospikannesiiiii Deletedmom52620 28 haftaya giricem 5.5 6 kg aldım korona olduk biraz onda verdim kg çok almam inşallah kilolu hamile kaldım ilk gebelikte 17 almıştım
aryadamla 30 haftalığız, 9 kiloya yakın aldım. Ama bu aralar iştahım çok arttı son 1 ayda 2 kilo almışım resmen😔
Deletedmom52620 Kbraaas bende ölçtüreceğim bugün bakalım nasıl olacak ilk kızda çıkmadı bu bebekte çıkar mı acaba
Sinemkocak Deletedmom52620 25+3 olduk 59la hamile kaldim şuan 60 kiloyum ve herseyi yiyorum ama cok hareketliyim hic oturamam yerimde sanırım o yüzden kilo almadim 😊
cansualisa Deletedmom52620 hahahahah yanındayızzzz ben ilk kızımda 28 kilo aldım 7 ayda gitti millet affedersin gttttt oldu😀😀
Semra41 Deletedmom52620 sekerım yok sadece daha sağlıklı bı yaşam sürdürmek ıcın hamılelık oncesı başlamıştım hamıle kalıncada devam ettım iyiki etmısım daha oncekı hamılelıklerımde 50 kılo almıştım😳sımdıkınde ise cook rahatım😁