[silindi] diyor da diyor bebişler dediği için yiyoruz zaten yoksa iştahım yok benim de hiç yemem işte de onun canı istiyor 😂😂 ya bizim anne tarafında her gün birinde şeker çıkmaya başladı da korkuyorum bende var mıdır yok mudur sonra mı çıkar çıkmaz mı aklımda soru kalıyor yarına doktorumla konuşacağım bakalım şeker yüklemesi yaptırmadım daha