Kleopatra- ilk bebekte 49 ile kaldım 72 ile girdim doktor dedi bir kilo alırsan seni doğuma almam 😂 ama aldı normal yaptım doğumu sonra bel korseyi kullandım doktor dedi ki rahim toparlanmaz 40. Gün sonra takmaya başla dedi sonra bende baştan savdım dedim ha bugün ha yarın sonra veremedim göbek kaldı sadece 58 kiloya düştüm 4 sene sonra tekrar hamile kaldım şimdi de favladım taytları onları alacağım ve birde korse tayt almıştım daha önceden hamilelik olmuyor zayıflarım diye onlar var elimde bir kaç tane de tayt alacağım toparlayacı hemen kullanmaya başlayacağım doktoruma sorup sarkma yok ama göbek vardı bende