AslanBebeginAnnesi bu ikinci hamileligim çatı kemiği dar olduğu için doğum normal olmadı 40 olduğu halde bekledim ama ne saçı var ne açılma direk sezeryan oldu o yüzden ikincide sezeryan olacak ama abartıldığı kadar kötü değil ilk ayağa kalkmak zorluyor insanı ama alışıyorsun normal nasıl hiç bilmiyorum sancı da çekmedim 🤭