kızlar 2 -3 gündür çok az az kahverengi akıntım oluyordu doktor yerlesme dedi tedbiren igne vurdu kanama göremedi, kahvrerengi kan eski kan kırmızı olursa mutlaka gel dedi. neyse 2 gün sonra yani dün aksam kırmızı renkli kanama basladı hemen kadın doğum acile gittik, 5+3 haftalıgım, vajinal baktı, kese olusmus ama bebek olusmamıs dedi bu nasıl oluyor hala bebek olusma ihtimali var mı :((
zaten insan gibi muamele göremedim o kadar üzgünüm ki gelen tüm hamile kadınları aglattılar inanın hepsine içim acıdı :((