Minnakelif of İnan bende çok korkuyorum canım. Bi an… Düşünmek bile istemiyorum
Kurban olduğum rabb’im sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah. Ya canım tabi şartlar neyi gerektiriyor bilmiyorum ama, neden almıyorlar haftası mı erken? Ya ben senin yerinde olsam bu korku ile bir günüm geçmezdi. Bazen doğruları gerçekleri söylemek gerekiyor hassas bir dönemdesin biliyorum ama, gerçekten evladını sağ salim kucağına almanı istiyorum. Rabb’im şer gösterir bazı şeyleri ya, insanoğlu anlamaz. Sonra istenmeyen şey olursa Allah’ım göstermesin. Nasibi yokmuş vadesi dolmuş deriz. Halbuki rabb’im engelleri aksaklıkları gösterir bekler bazen. Biz her insann kaderini kendi çabasına bağlı kıldık diyor ya İsra suresinde. Ben gerçekten bazı şeyleri insanın görememesinden tedirginim. iş işten geçme ihtimalini düşünüyorum ve çok üzülüyorum. Rabb’im esirgesin. Eğer haffası çok geride değilse ve sıkıntılı bir durum yoksa şuan doğması için. Senin yerinde olsam asla riske atamaz aldırırdım. Lütfen söylediklerime kafan takılmasın. Ben gerçekten bir anne olduğun için yüreğinin sıızısını görmek istemediğim için bir dostça içimden geleni söylüyorum. Rabb’im bilir tabi en iyisini ♥️ dualarım seninle gelişmelerden haber et lütfen 🙏