Minnakelif 36 haftalık hamileyim bebeğin suyunda azalma var dediler. Toplam su 5.5 cm. Bebekte ani ölüm gerçekleşebilir dediler. Başına gelen varmi korkuyorum ne yapmam lazım. Anne karnında su arttırabilir miyim. Şuan kontrol altındayım 3 günde bir hastaneye kontrole gidiyorum.
benimmdunyamm Minnakelif niye çocuğu almıyor 36 haftalık olmuş artık tehlikeye atmaya gerek yok ki alsa ya çocuğu suyu da havuç suyu ve deveci armudu suyu karpuz arttırıyor
badempregnant Nasıl yani ani ölür? Yapılacak bişey yok mu 36 haftada ani ölüm lafı anneye kolay söylememeli bence erken sezeryanla almayı düşünüyorlar mı
Minnakelif badempregnant -_Esra_- Sevgiveysi umyahsen benimmdunyamm 10dan fazla doktor görüşü aldım. Nerdeyse hepsi bebekte ani ölüm gerçekleşebilir diye söyledi hatta özeldeki doktorlar hiç beklemeyelim sezeryan ile bebeği alalim dediler. Devlettekilerdr önce suni sancı ile doğumu başlatalım acilman olmaz bebeğin solunumu düşerse sezaryen yaparız dediler. Ne yapacağımı şaşırdım. Havuc suyu önerdiler. 3 gündür havuç yiyorum. Yarın kontrol var. Eğer su dahada azaldıysa doğumu baslaticaklar. Nolur dua edin bisey olucak diye çok korkuyorum
Minnakelif Hayirli geceler Baska bir post açıp yazmak istemedim. O yüzden burdan yaziyorum. Bugun kontrolüm vardı 5.5 cm olan su daha da azalmış. Havuc suyu içtim bol su içtim karpuz yedim su yükselmiştir diye umutluydum ama aksine suyu daha da azalmış. 4.75 cm çıktı. Doktor merak etme kritik sınırda değil dedi. Ama bebek ani ölümünden yine bahsetti. Ve sadece bebeğinin değil bizimde garantimiz yok burdan çıktıktan sonra bizde ölebiliriz bu kadar stres yapma dedi. Nst çok iyi çıktı. Bebek hareketlerini takip et azalma olursa suyun gelirse kanaman olursa hemen gel ama bisey olmazsa 3 gün sonra yine kontrole gel dedi. Yine azalma olduğunda suni sancı ile doğumu baslaticaz dedi. Bebeğimi sağ salim kucağıma alamamaktan çok korkuyorum. Nolur dua edin. Perşembe günü yine kontrole gidicrm insaallah olumsuz kötü bi haber almam. Hersey iyi olur.. badempregnant -_Esra_- Sevgiveysi umyahsen benimmdunyamm tugbaturkoglu QUEEN088 newbabyno2 Sevgiveysi Deletedmom_85 SibelBalciOz RehoGelin Rumeysabas Bortubocek Knergiz momofGokboru Eslemdemr0309 tazebiranne_hg04 Brcu622 NevriyeeM Ilkhayat Cgdm34
-_Esra_- Ani ölümden bahsedecegine alsa ya Kocaman olmuş çocuk neyi bekliyor ne saçma şey. Çoğu 36 hafta doğan kuveze bile girmiyor, asıl su azligindan enfeksiyon kapabilir bence doktorunu değiştir.
tugbaturkoglu Minnakelif direk sezeryan olmanızı tavsiye ederim suyu zaten az bebeğin bide doğum sırasında strese girebilir riske atmayın 🤷♀️ rabbim yardımcınız olsun
benimmdunyamm Minnakelif özele git ve sezeryan yaptır devlete güvenme ne emekler çektin yani kolay mı
Minnakelif tugbaturkoglu Amin saolun. eşim sezeryan olmami istemiyor. Bebegim sıkıntıya girecekse sezeryanda olurum. Yeterki sağlıcakla kucağıma alayım
Cgdm34 Minnakelif ben anlamıyorum eşler neden acaba dogum işine karısırkı sonuxta senın ve bebegının saglıgı onemlı sezsryan olunca ne oluyor yani kotu bır sey degılkı normal de yapsan sezeryanda yapsan yıne anne oluyorsun 😞cok sınırlenıyorum boyle dusuncede olanlara daha dogum yapmadım tek duam kızım hangı durumda saglıkla dogacaksa oyle dogsun normal sezeryan farketmıyor 🙏sızde kendınızı uzmeyın ve normal dogumlada bebegınızı strese sokmayın durumunzdan oturu dıyorum sonucta kolay bır surec deıl Rabbım saglıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasıp eder ınsallah 🌸🙏
Minnakelif benimmdunyamm QUEEN088 newbabyno2 28 temmuzda özelde yatışım yapıldı. Önce normal doğum için deneyelim diyen doktorum. Bebeğin suyu az solunumu da düşerse sezeryan yapicaz dedi.bebegin solunumu düştü. Mesaim bitiyor yarın sezeryana alicaz dedi. Solunumu düştüğü halde hemen sezeryan yapmadı mesai saatinde yapicam dedi. Bu bizde kafa karışıklığı yaşattı. Akşam gelen nöbetçi doktor muayene etti suyu az ama bebeğin solunumu iyi çıkış işlemlerini yapın 3 gün sonra kontrole gelin dedi. Bizde çıkış işlemlerini yaptık. Doktorlar farkli konuşuyor kime inanacagimizi şaşırdık.
Sevgiveysi Minnakelif canim benim benimde öyleydi simdi diyorlar suyu fazla ben hep karpuz su meyve bu tür şeyleri tüketim sende dene 3 saate Bi zaten şu kendini yeniliyor ya fazla olacak ya azalacak
Minnakelif Sevgiveysi teşekkür ederim dediklerinizi daha çok tüketmeye calisicam. Ben çölyak hastasıyım. Vitamin mineral alımı olmuyor yada çok çok az oluyor. Haliyle bebekte beslenemiyor suyu bu yüzden azaldı sanırım. Yarın kontrolüm var insaallah suyu artmıştır
Minnakelif benimmdunyamm kaç gündür ne çektiğimi bi ben bi Allah bilir. Stres korku içindeyiz rabbim onu korusun. Bize bağışlasın insaallah
Deletedmom_85 Minnakelif kurban olduğum rabb’im evladınızı size bağışlasın, nedense duyunca üzüldüm 🥺 dualarımdasın canım. Habersiz bırakma bizi 💐
Minnakelif Deletedmom_85 saolun Allah razı olsun. Pazartesi kontrolüm var insaallah iyi şeyler söyler bende burdan yazarım
SibelBalciOz Benim 21+6. Haftadan beri suyum az.en son 28+3te gittiğimde suyu düzelmiş.Havuç suyunun hiç faydası olmadı bende.Bol bol karpuz yedim.Bence dizinde haftanız iyi hiç riske atmayın,bebeğinizi sağ Salim kucağınıza alın
Minnakelif SibelBalciOz katı meyve sıkacağı yok havuc yiyorum karpuz yedim zemzem suyu içtim. Insaallah faydası olur pazartesi muayene var insaallah iyi sonuçlar alırım