Semrasular Betusgani çarşamba günü doğumum var canım normalde bugündü covit oldum o yüzden erteledi hoca 😊
serilady Ebru_cekin06 ben gecenlerde zubeyde hanim kadin dogum hastanesi e gottim aldim devlet istiyorsaniz orayads bakabilirsiniz
Htc0606 Ebru_cekin06 bende gülhız Karataş w gittim özel muayenesi var . 600 TLydi 2 ay önce . Yüzünü gostermedi bebeğim bayağı uğraştı fotoğraf ve CD veriyor .Bir de bilgilerin yazılı olduğu dosya