Ebru_cekin06 ben Perinatoloji uzmanı Prof Dr Ali Ergün’ün Şehir hastanesinin karşısında Tepe Prime’da kendi muayenesine gitmiştim çok memnun kalmıştım. Ben gittiğimde 600 TL ydi. Şehir hastanesine gittiğimde çok geç kalmıştım ayrıntılı randevusunu 12.haftalarda veriyormuşlar. Sıra bulamamıştım. Ordan Etlik Zübeyde ye gitmiştim çok berbat bir yer ayrıntılı ultrason için asla tavsiye etmem. Normal muayene eder gibi baş çevresi göbek çevresi bacak uzunluğuna bakıp göndermişlerdi 🤬 en iyisi özele gitmek zaten 1 kere verilen bir şey.