Kahvesever Kaderteke uygulamaya göre 16, hem doğum korkusu var, hem rahatlayacağımı düşündüğüm için (insallah) mutluluk var ama kafam karısık😀
MeriHera Kaderteke Şimdilik her şey normal görünüyor bebek duruşu, çatı müsaitliği tamam bekliyoruz, peki ya sen normal doğum mu düşünüyorsun
Kaderteke MeriHera bende normal düşünüyorum daha çatı muayenesi olmadım ama kaçıncı haftada oldun sen çatı muayenesi Bebeğin duruşuda normal bekliyoruz bakalım ☺️
MeriHera Kaderteke 36+3 te oldum ben çatı muayenesi, ondan önceki haftada bebeğin baş geliş pozisyonunda olduğunu öğrendim
_Serife_ Zgs yok bende şuan hiçbirşey sadece iki gecedir sancı oluyor ama geçiyor kalıcı bisy yok yarın kontrol var siz doğum yaptınız mi?
Pinar95 Kaderteke son 6 tabi paşam 40a kadar gelirse. Keyfi yerinde gibi duruyor bence 40 ı gecicek 😂
KiymetUzr Kaderteke uygulamaya göre 39 Erken doğum riskim vardı hala doğurmadım şükür 😁 24+3 deyim Belirsiz bakıyorum