Nahirep _Serife_ bizim de son 8 ama ne gelen var ne giden doktora göre zaten bugün doğurmuş olmam lazdi🤣🤣içerdeki yerini çok sevdi çıkmak istemiyor galiba
Zgs _Serife_ nişan vs geldi mi acaba Benim de 9 gün kaldı nişanım geldi biraz önce ve sancılarım başladı
_Serife_ Zgs yok bende şuan hiçbirşey sadece iki gecedir sancı oluyor ama geçiyor kalıcı bisy yok yarın kontrol var siz doğum yaptınız mi?
Sltn0 Kaderteke uygulamaya göre 27 ama nst de düzenli sancılarım çıkıyor biraz stres yapıyorum 36+1 im🐥