Vicky benim ellerimde aynı şekilde ödem oldu uyandığımda kapatamiyorum elimi bir sey tutamıyorum bi süre 😔 doktorum çok normal havalar sıcak bol bol su iç ve fazla tuzlu yeme dedi 🤷🏻♀️ Ayaklarımı da tuzlu soguk suya sokuyorum öyle bekletiyorum, kremle masaj yapıyorum özellikle topuk kısmına, ben 36 olcam yardıma gelecek kimsem olmadigi icin ev işlerimi kendim yapıyorum cok ayakta kalıyorum gün içinde ondan da oluyor maalesef 😩