Unzile35 DilaraNefes benim lekelenmem geçmesine rağmen doktorum kesmedi 34 haftalığım hala kullanıyorum erken Doğum riski oluştu sonradan kanama ile bebek aşağı yerleşmişti erken haftalarda. Herhalde artık keser ilacı diye düşünüyorum Doğum yaklaştı çünkü
DilaraNefes Unzile35 Allah yardımcın olsun canım İnşallah sağlıkla zamanında alırsın yavrunu kucağına
fatmff DilaraNefes Evet genelde dışa kanama bitse bile kese etrafında devam ediyor çünkü o yüzden hiç riske atmayın bence doktorunuz da uygun görürse devam edin
MacideBaltacGlbahar DilaraNefes ilk başlarda oluyor böyle şeyler.Çok endişelenme 🙃Tekrardan geçmiş olsun🙏💁🏻♀️
Melikezturk DilaraNefes doktoruna sor bence geçmiş olsun benimde bitiyor doktorumu ariycam ona göre devam edip yada birakicam
Neroizm DilaraNefes tedbir amacli kullanmaya devam edin. Zaten vucudunuzun salgiladigi dogal bir kadinlik hormonudur bir zarari yok.