MacideBaltacGlbahar DilaraNefes bende de aynı durum vardı.ilaç bittikten sonra eğer ki bir hafta boyunca lekelenme gelmediği sürece bırakabilirsin demişti.
DilaraNefes MacideBaltacGlbahar sağol canım günde 3 tane içtiğim için 2 paket çabuk biter biter bitmez bende hastaneye koşucam hemen 😂 İnşallah bidaha başımıza gelmez
MacideBaltacGlbahar DilaraNefes ilk başlarda oluyor böyle şeyler.Çok endişelenme 🙃Tekrardan geçmiş olsun🙏💁🏻♀️
DilaraNefes EzgiDilekAta bide herkez ağız yoluyla daha kötü oldukları için fitil olarak alıyorlar anan doktorum ağızdan al dedi bana benim işim daha kötü etkisi baya fazla
DilaraNefes Peki kızlar benim gibi yapan var mı progestan içip coraspini bırakan yoksa ona da mı devam ediyorsunuz
Evsen 5+5 im ilk örendiğimde doktoruma ilk kez gittim kasık ağrılarım ve regl arısı gibi aşrılarım olduğunu söledim bu ilacı kullanmamı söledi hiç bir zararı yok bende ağız yoluyla deil dier türlü alıyorm bende herhangi bir etki yapmadı.. ama herhangi bir zararıda yokmuş leke gelmemesine rağmen kullan dedi..
fatmff DilaraNefes Evet genelde dışa kanama bitse bile kese etrafında devam ediyor çünkü o yüzden hiç riske atmayın bence doktorunuz da uygun görürse devam edin
Tiredmother Canım sadece bitmesi için değil tekrarı olmasın diye önlem amaçlıda içilebiliyo progestan
DilaraNefes Kızlar bide ilişkide yasak lekelenme bittikten sonra ilişkiye girdiniz mi ilacı kullansanız bile giren oldumu
Kubrq DilaraNefes onlari bile yapma bence bu haftalari atlatana kadar ben 30 haftadan sonra yaptim yalan yok ev pislik icindeydi yalan degil ama bebegimin sağlığından onemli degil olmafi temizlikçi tut canım😐
Kubrq DilaraNefes bebeginden degerlimi benim eşim calisiyordu öğlen aralarinda gelip yemeğimi veriyordu düşün senin şuan düşük tehliken var belli kahve renkli akintidsn 😐
DilaraNefes Kubrq Ne güzel bi eş nasip etmiş Rabbim sana yol benim eşim yapmaz ben Zar zor yapıyorum ya Allah yardımcım olsun