Rukiyeoz Erva1234 ben normalde cok severım kolayı hamıleyken dha cok ıcmeye basladım dolaptan eksık olmuyo gunde 3 4 bardak ıcıyorum kendıme engel olamıyorum
Emily37 Erva1234 Şuan hamileyim ve doktorum sade soda dışında tüm asitli içecekleri yasakladı ben zaten 15 yıldır kola ve türevi şeyleri tüketmiyorum mide problemim var
Efsun_35 Erva1234 Çok seviyorum kolayı içicem tam eşim korkuyor su katıyor az asidi gitsin diye meyve suyu içiriyor🤣😄