Happy52 Lindam06 bende 🙈 ilk başlarda arada kasık ağrılarım oluyordu şimdi onlarda azaldı. İnşallah böyle güzel bir hamilelik geçiririz
Lindam06 Happy52 evet ilk başlarda adet sancıları gıbı oldu başka yok ♥️ keısnlıklee inşallah 9 ay böyle geçse. Sağlıkla gelsinler inşallah 🤲
kubra24ada Yldz1 ilk hamileliğimde doğuma kadar kullandım prilam şuan hamileyim yine kullanıyorum içmediğim zaman çok kötü geçıyor günüm 😏