Ecmel06 benim sütüm çok fazlaydı ben sağıp dolaba koyuyordum lazım olur diye ama lazım olmadı hepsini çöpe attım. Çok şükür bişey de olmadı ama şimdi bunu görünce korktum ben çok inanırım böyle şeylere birileri bişey diyorsa vardır bir bildikleri felan diye. Faydalı bişey yapmak amacıyla çiçek diplerine ya da cildine kullanabilirsin bence. Benim bu sefer ki fazla olursa öyle yaparım büyük ihtimalle.