sedasedaaa Yarenheybeli iyi bir doktor bul bebişini gör o kalp sesini dinle ve hamileliğinin tadını çıkar 😍 umarım sağlıkla kucağına alırsın 🙏🏻😍
Sehrbnon122 Yarenheybeli hayır canım 22 haftaya geldim hala bakmadı karından ultrason ile rahim uzunluğuna bakıyor zaten
Kahvesever Yarenheybeli vajinal muayene belli hastalıkları tespit etmek için (eğer varsa) kullanılan bir yöntem. Düşüğe sebep olmadığını biliyorum. Bebeğe çok yanaşmıyorlar
reyhan12 Yarenheybeli bende gebeligimi 4. haftada ögrendim doktor kese göremedi vajinal ultrasonla bakti bi sıkıntı olmadı şuan 18+3 deyiz.Korkmaniza hiç gerek yok
Elifonline yozgey yok artık yaa saçmalığın bu kadarına pes. Size uygulanan yanlış yöntem sonucu Allah tarafından korunduğunuz için bir şey olmamış lütfen burda insanlara zararı olabilecek tavsiyeler vermeyin.
rain26 Yarenheybeli kese görünür normalde kalp atışı için 7. Haftada tekrar çağırır doktor. Bencede çevremdede hep öyle oldu ama siz bilirsiniz tabiki . Ben gerek alttan muayene olsun gerek bu şekilde pek zorda kalmadığım sürece tercih etmiyorum tamamen kişisel zararı vardır yada yoktur diye değil. Kesenin görünmüş olması lazım 6 haftalık bir gebelikte bilemedim şimdi