Kızlar 6+0 gebeyim kalp atışlarını duymak diyorum ama vajinsl ultrasonun zararı olabileceğinden korkuyorum çünkü çevremde bir çok kişi düşük yaptı ultrasondan sonra bana da kesinlikle yaptırma diyorlar kalp atışını duymak için yaptıran var mı bide bu haftada kese görünür mü normal ultrasonla