ebrulegarci sadece 1 ay anne sütü içirebildim sütüm kesildi gelmedi , sonra da mamaya başladık gerçi süt içerken de doymadığı için mama veriyordum ama gaz sorunu vardı mamadan kaynaklımı bilemem ama gazlı bebekti bunu da alle viando diye bitkisel gaz ilacıyla halletik mamasına 4 damla katıyordum kendi gazını çıkartıyordu, mamanın zararı cok verildiğinde bebeklerde şişkinlik yapıyor arkasında günde kaç kere kaç ölcek kaç cc verilmeli şablonu var buna göre ilerlenmeli anne sütü gibi her acıktığında ağladığında değil de mama saatleri olmalı 🌸