ElaRose canim merhaba inşallah sana umut olurum. 27 yaşındayım.. 7 yıllık evliyim ; bu sürece 4 aşılama 1 başarısız Tüp Bebek Tedavisi ( DOKTOR VE LABARATUAR KAYNAKLI ) Çok şükür ki farklı bir doktor ile çıktığımız yolda ilk tüp bebek denemesi ile olumlu sonuç aldik. 11 hafta 5 günlük hamileyim. Asla olumsuz düşünme ve lütfen doktor tercihiniz imkanınız varsa en iyiden yana olsun çünkü defalarca başarısız deneyimler zaten yeteri kadar yoruyor. Emin ve güvenilir bir merkez tercih etmenizi şiddetle tavsiye ederim ha tabiki her şey nasip olacağı varsa olur. Ama ben ilk doktor da resmen deneme tahtası olmuşum boşuna bir çok hormon ilacı yüklenmiş… o yüzden yaşayan ve deneyimleyen biri olarak yazıyorum. Endişe etmen çok normal bu süreç hem maddi hem manevi yorucu süreç uzun sürede bilir hiç ummadığın şekilde kısa da sürebilir. Herseye hazırlıklı olman gerekir ve güçlü olman gerekir 😇 inşallah güzel haberlere canım.. stres yapma.. 💕 vakti gelince Rabbım ol dediği an öyle güzel çorap söküğü gibi geliyorki ☺