ElaRose kuzum öncelikle cok zor bi yol evet ama öncesinde bütün tetkikleri yaparsan insallah bisey olmaz tutar bende suan tüp bebekle 22 haftalık ikizlerime hamileyim biz tedaviye basladığımızda eşimle öncelikle genetik tarama yaptırdık hormon testlerimin hepsini yaptırdım ve en son da histerskobi oldum rahim deki enfeksiyon ve kalan iltihabı temizledi doktorum 16 yumurtam toplandı ve 5 tane 1 kalite 5 gün embriyosu oluştu doktorum cok kaliteli embriyolar tutunun muhakkak diye bütün işlemleri yaptı 3 tanesini dondurduk ve 2 tanesini transfer etti bu arada yaşım 20.. Ve cok şükür ilk denemede ikiside tutundu canım suan 22 haftalık olduk bile yani demem o ki sende bütün tetkikleri yaptır öncesinde bizim toplam bi 25 bin TL falan gitti ama değdi cok şükür yaa Rabbim seninde emeklerini boşa çıkarmasın ❤️🙏